loading...
گردشگری آوا سفر
مدیر پایگاه بازدید : 176 یکشنبه 05 مرداد 1393 نظرات (0)

 


تهران ,دیدنی های تهران ,جاذبه های گردشگری تهران ,شهرهای استان تهران- دیدنی های استان تهران

 

تفریحات لاکچری در تهران

 


اگر دنبال تفریحات جالب و متفاوت و بسیار هیجان‌انگیز در پایتخت هستید، چند پیشنهاد ویژه برایتان داریم که البته شاید لاکچری به نظر برسند! اما به یک بار امتحان کردن می ارزد.

 

 

 

پاراگلایدر

پاراگلایدر یک ورزش تفریحی و رقابتی است که رویای دیرینه بشر را تحقق بخشیده‌است. بطوریکه خلبان به آرامی از سطح شیب‌دار کوه به سمت پایین می‌دود و با حالتی به شکل سر خوردن در آسمان از کوه جدا می‌شود و خلبان برای شروع پرواز احتیاجی به انجام سقوط آزاد و یا پرش از صخره ندارد. هنگام پرواز به هیچ وجه حالت ترس از افتادن به انسان دست نخواهد داد.

سایت پرواز پاراگلایدر لواسان کوچک

نشانی: اتوبان شهید بابایی به سمت دماوند، تقاطع تلو شهید بابایی به سمت لواسانات.

سایت پرواز پاراگلایدر لواسان کوچک یکی از سایت های شهر تهران برای علاقمندان به پرش و پرواز با پاراگلایدر و مبتدیان این رشته ورزشی است که در آن ارتفاعاتی در حدود 200 متر برای پرش مدنظر قرار داده شده‌است.

 

سایت پرواز پاراگلایدر آبسرد

نشانی: تهران، آبعلی، آبسرد

سایت پرواز پاراگلایدر آبسرد با طبیعت زیبایی که دارد سایت بسیار مناسبی برای علاقمندان به پرش با پاراگلایدر هستند اما دوری آن از شهر تهران باعث شده است تا مراجعین کمتری داشته باشد در زمستان نیز یخبندان این سایت امکان دسترسی به آن سخت و تقریبا غیر ممکن می‌شود.

 

سایت پرواز پاراگلایدر امامزاده هاشم

نشانی: تهران جاده آبلی، امامزاده هاشم، 65 کیلومتری جاده هراز، بعد از تونل، پشت مهمانسرا

سایت پرواز پاراگلایدر امامزاده هاشم یکی از سایت های معروف در نزدیکی شهر تهران است که بسیاری از علاقمندان به رشته ورزشی پاراگلایدر آن را به عنوان اولین سایت های خود برای پرواز انتخاب می‌کنند.


تهران ,دیدنی های تهران ,جاذبه های گردشگری تهران ,شهرهای استان تهران- دیدنی های استان تهران

 

تفریحات لاکچری در تهران

 

 

سایت پرواز پاراگلایدر شهران

نشانی: بزرگراه آبشناسان - شهران - شرکت نفت

سایت پرواز پاراگلایدر شهران یکی از معروف‌ترین و شناخته شده‌ترین سایتهای پرواز برای ورزش پاراگلایدر است که تعداد بسیار زیادی از مربیان و افراد آماتور و همچنین تعداد زیادی از علاقمندان به این رشته ورزشی به این مکان مراجعه می‌کنند.

 

جت‌اسکی

جت‌اسکی نام یک برند مربوط به وسایل آبی انفرادی بود که توسط صنایع سنگین کاوازاکی ابتدا عرضه شد. این وسیله گاهی اوقات به‌طور اشتباه گفته می‌شود که در شرکت ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده به ثبت رسیده‌است. یکی از نوع‌های جت اسکی شامل صفحات فایبرگلاس است که یکی از انواع آن جت اسکی 400 است که در سال 1973 به بازار آمده‌است. امروزه از جت اسکی به عنوان یک وسیله ورزشی و سرگرمی در اسکله‌ها استفاده می‌کنند و گاهی اوقات مسابقاتی را نیز ترتیب می‌دهند.


تهران ,دیدنی های تهران ,جاذبه های گردشگری تهران ,شهرهای استان تهران- دیدنی های استان تهران

 

تفریحات لاکچری در تهران

 

 

جت اسکی یک نفره

مکان: مرکز غواصی کیش

بهای بلیت: 15 دقیقه 60 هزار تومان

 

بالون سواری در تهران

می خواهید به آرزوی پرواز برسید اما این بار نه با هواپیما سوار شدن. پرواز، تجربه هیجان میان ابرهاست؛ تصور کودکی بیشتر ما که با نشستن در یک بالون بزرگ و رنگی شکل گرفته و همچنان ادامه دارد. این تصور کودکی حالا تحقق پیدا کرده و می‌تواند عملی شود. خریدن بلیت و بعد هم طی کردن 40 دقیقه آرام لابه‌لای ابرها و بر فراز آسمان از آن اتفاقات آرام اما پرهیجان است. تجربه ای که کمتر پیش می‌آید و هنوز خیلی‌ها به سمتش نرفتند. آسمان دشت ری آرزوی پرواز شما را در بالون به راحتی به حقیقت می‌رساند. هر بالون می‌تواند 5 نفر را حمل کند و قیمت بلیت برای هر نفر 380 هزار تومان است.


تهران ,دیدنی های تهران ,جاذبه های گردشگری تهران ,شهرهای استان تهران- دیدنی های استان تهران

 

تفریحات لاکچری در تهران

 

 

غواصی اسکوبا

غواصی اسکوبا که در اصل مخفف کلمات دستگاه خود شامل تنفس در زیر آب است، و در حال حاضر یک کلمه در بر گیرنده برای غواصی به کار میرود نوعی از غواصی در زیر آب است که در آن، غواص با استفاده از مجموعه ای از وسایل که امکان تنفس در زیر آب را فراهم می آورد به تنفس در زیر آب و غواصی می پردازد.

بر خلاف غواصی اولیه ، که بر حبس نفس و یا تنفس هوای پمپ شده از سطح تکیه می کرد، سیلندر غواصی اسکوبا با گاز تنفسی (معمولا هوای فشرده) پر شده‌است و اجازه می دهد تا غواص آزادی بیشتری در حرکت زیر آّب در مقایسه با هوای تغذیه شده از سطح داشته باشد. همچنین در مقایسه با دیگر تکنیک های غواصی مانند حبس نفس و غواصی آزاد بسیار آسان تر است. نسبت به هدف از غواصی، معمولا حرکت غواص در زیر آب توسط باله های شنا که به پا متصل شده‌است انجام می پذیرد اما از نیروهای محرکه دیگر نیز مانند وسایل نقلیه زیر آب و یا کشیدن غواص از سطح استفاده شود.

پرواز، تجربه هیجان میان ابرهاست؛ تصور کودکی بیشتر ما که با نشستن در یک بالون بزرگ و رنگی شکل گرفته و همچنان ادامه دارد. این تصور کودکی حالا تحقق پیدا کرده و می‌تواند عملی شود

گروه غواصی مجموعه تفریحی شهید چمران

خیابان شریعتی، مقابل ایستگاه مترو آیت الله صدر، جنب پل آیت الله صدر

 

اسکی روی آب

اسکی روی آب نوعی ورزش آبی است. ورزشکار در حالی که اسکی مخصوص به پا دارد به وسیله وسایل آبی موتوری با سرعتی در حدود سی کیلومتر در ساعت روی آب کشیده می‌شود. میدان اجرای مسابقه دارای دویست متر طول و بیست متر عرض است که به وسیله گوی‌های شناور به قطر بست و پنج سانتی متر مشخص گردیده‌است. اسکی روی آب ورزشی است که در آن هر فرد پشت یک قایق موتوری یا کابل متصل شده اسکی بر روی بدنه ای از آب بر روی سطح کشیده می شود ، این ورزش نیازمند قدرت بدنی بالاتنه و پائین تنه ویژه است، همچنین تعادل و توازن و استقامت عضلانی عالی .


تهران ,دیدنی های تهران ,جاذبه های گردشگری تهران ,شهرهای استان تهران- دیدنی های استان تهران

 

تفریحات لاکچری در تهران

 

 

مشخصات وسایل: طول طناب اتصال 20 متر طول وسیله اسکی 112 سانتی متر عرض وسیله اسکی 21 سانتی متر وزن وسیله اسکی 2 تا 3 کیلوگرم.

 

آفرود

مسابقات آفرود (Off-road) یا بیابانی، گونه‌ای از مسابقات اتومبیل رانی هستند که در پیست های دارای عوارض دشوار طبیعی (و نه در میان مناطق بکر طبیعی) برگزار می‌شوند.

در این نوع از مسابقات معمولا از خودروهای شاسی بلند (SUV) استفاده می‌شود و این مسابقات فرصت مناسبی برای خودروسازان بزرگ تولید کننده خودروهای شاستی بلند چون رنجرور، لندرور، نیسان پاترول، میتسوبیشی پاجرو، تویوتا لندکروزر و... هستند تا قدرت، سرعت و تکنولوژی محصولات جدیدشان را نمایش دهند و برای بدست آوردن مشتریان بیشتر به رقابت بپردازند.

بهای بلیت: 15 تا 20 دقیقه 80 هزار تومان


تهران ,دیدنی های تهران ,جاذبه های گردشگری تهران ,شهرهای استان تهران- دیدنی های استان تهران

 

تفریحات لاکچری در تهران

 

 

آموزش موتورسواری کراس

هر جلسه یک ساعت، ویژه بانوان و آقایان، برای آموزش به گواهینامه موتور سواری نیازی ندارد و آقایان و بانوان بصورت همزمان می توانند از این امکان استفاده کنند.

قیمت: 150 هزار تومان

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

نشانی: انتهای اتوبان نیایش، شهران، کوهسار، مجموعه پارک کوهسار، پیست موتور سواری

 

موج‌سواری

موج‌سواری، یا سرفینگ، از ورزش‌های روی آب است. در سال 1950 به عنوان ورزش معرفی شد و در این سال اولین تخته (بورد) سبک وزن اختراع شد. بعضی از ورزشکاران بدون تخته روی امواج شنا می‌کنند که مشکل‌تر از بقیه است. ورزشکاران استرالیایی گاهی از اسکی روی آب و یا قایق روی آب استفاده می‌کنند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1172
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 76
  • بازدید امروز : 527
  • باردید دیروز : 173
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 700
  • بازدید ماه : 4,823
  • بازدید سال : 24,746
  • بازدید کلی : 582,621